Skip to content

BAHÇEM

Mayıs 21, 2010

Bu günlerde bloğumla pek ilgilenemiyorum.Malum yaz geldi. Bahçeyle ilgilenmek oldukça vaktimi alıyor.bahçe işinden hiç  anlamazdım.Evimizde bahçeli olunca uğraşarak ,sorarak birşeyler öğrendim.kendimce birşeyler yapıyorum işte yapabildiğim kadar.

Kayınvalidemin canları

marullarımız  seyrekleştirmem lazım

Bu günlerde hava biraz kapalı arada hafif yağmur yağıyor.tam zamanı deyip yeni ektiğim domates fidelerim.

5 Yorum leave one →
  1. karakazan permalink
    Mayıs 22, 2010 4:19 am

    Bahceye bayildim tam benlimis hersey cok güzel ve tam zamani,ekin dikin yiyin:)afiyetler olsun.Allah bereketiyle versin ins.agiz tadiyla yemek nasip olsun.

    Selamlarimla,Serap.

  2. Mayıs 22, 2010 2:20 pm

    Maşallah ne güzel bir bahçe. Biz buralarda bahçeye hasretiz.

  3. ----HAYATCEMRESİ---- permalink
    Mayıs 25, 2010 8:11 pm

    Çok güzel bir bahçe,
    sana gıpta ettim,maşaallah,
    Rabbim tadını aldırsın,bolluk bereket versin(amin).

  4. Temmuz 23, 2010 5:48 am

    Nilü cüm,

    Bursalı olmanın yanında bahçe konusunda da ortak yanımız varmış. Bursa da mı oturuyorsun? Ben Mustafakemalpaşa lıyım.
    Bahçe işleri tüm vaktini alır, doğrudur. Bizim bahçe içinde annemlerin de evi var, ve sağolsun annemle babam bahçeden çıkmıyor. Benim pek elim değmiyor desem yalan olmaz. Sadece toplama kısmına yardımcı olıuyorum:))
    Sevgilerile…

  5. firdevs tektaş permalink
    Temmuz 24, 2010 5:52 pm

    ellerine sağlık canım . Bahçeye elinin değdiği belli olmuş. Yaptığın sedirli çay bahçeninde resimlerini paylaşırsan sevinirim.Emeğine sağlık

Bir Cevap Yazın

