Skip to content

dantel tepsi örtüsü

Mart 3, 2010

kullandığım dantellerden bir tane daha.işin aslı bunları ben örmedim.çünkü dantel konusunda pek maharetli değilim.hızlı örüp bitiremiyorum.canım sıkılıyor.sağolsun sanırım teyzem örmüştü bunu bana. örmek isteyenlere kolay gelsin.

9 Yorum leave one →
  1. defneylebirlikte permalink
    Mart 3, 2010 6:04 pm

    çok güzel örgü modelleriniz var..yararlanmaya çalışacağıö..sevgiler….

    • iso1234 permalink*
      Mart 4, 2010 6:04 am

      yorumunuz için teşekkür ederim.bloğumu ziyaretiniz beni sevindirdi.blog misafirlerime paylaşımlarımla faydalı olursam ne güzel.

  2. ----HAYATCEMRESİ---- permalink
    Mart 4, 2010 6:31 am

    Sevgili kardeşim,ne kadar güzel bir model,sağlıkla kullan,teyzenin eline sağlık,çok becerikliymiş,maşaallah.

    • iso1234 permalink*
      Mart 4, 2010 12:00 pm

      Sağol kardeşim.teyzem adınada teşekkür ederim.

  3. ----HAYATCEMRESİ---- permalink
    Mart 5, 2010 4:49 am

    Hayırlı cumalar kadeşim.

    • iso1234 permalink*
      Mart 5, 2010 6:33 am

      sizinde cumanız mübarek olsun kardeşim

  4. ----HAYATCEMRESİ---- permalink
    Mart 5, 2010 3:19 pm

    Sevgili kardeşim,şimdi olmuş,isminin üzerine tıkladım ve sayfan karşımda 🙂

  5. Mart 5, 2010 4:13 pm

    Harika bir örtü ellerinize sağlık.Daha önce elişlerim çoktu fakat şimdi fazla yapamıyorum.Artık daha çok yemek yapıyorum.Tanıştığımıza çok memnun oldum sevgilerimle…

  6. Kasım 9, 2010 8:53 am

    Çok güzel modelleriniz var gerçekten keşke yapabilecek zamanım olsa da yapsam hepsini 😦

Bir Cevap Yazın

